czwartek, 1 listopada 2018

montaż

Oczywiście że można zrobić klimatyzacje w domu. Koszt klimatyzatora to od kilkuset złotych do nawet kilku tysięcy. Posiadam takie urządzenie za około 1000zł i nie tylko latem sie sprawdza w salonie ali i jesienią kiedy jeszcze niema miejskiego ogrzewaniaJak najbardziej można. Sam mam niewielkie mieszkanie i miałem wątpliwości, ale klimatyzacja okazała się bardzo trafionym rozwiązaniem. Szczególnie, że profesjonalni producenci, jak np. LG produkują je w różnych rozmiarach, przez co można je bezproblemowo dopasować do danego pomieszczenia.Oczywiście, że się nadaje. Sama mieszkam w bloku i mam klimatyzację w salonie, gdyż latem tam się nie da wysiedzieć. Nie wyobrażam tam sobie życia bez klimatyzacji.Wiesz, to wszystko zależy od zarządcy bloku - chociażby od tego czy pozwala na umieszczanie klimatyzatora (a dokładniej jednostki zewnętrznej) na balkonie. W moim przypadku nie było z tym problemu i od czterech lat posiadam klimatyzację ;). U nas sprawdziła się klimatyzacja LG - urządzenie nie było drogie a jakościowo jest dobre, także jak najbardziej polecam klimatyzacja do mieszkania to naprawde zabwienie :) szczegolnie w lato i w mieszkaniu, ktore miesci sie na ostatnim pietrze - wiem co mowie! Sam mam klime bo nie wytrzymalbym ukropow - zglosilem sie z tym do \ Powiedzialem czego oczekuje, jakie mam wymagania co do sprzetu i bez problemu powiedzieli mi co i jak pamiętajcie, że zanim kupicie klimatyzator musicie uzyskać pozwolenie od spółdzielni lub wspólnoty mieszkaniowej na montaż takiego urządzenia. jeśli chodzi o koszty to dla 50-metrowego mieszkania, porządny, cichy klimatyzator to wydatek rzędu 6-10 tysięcy zł (cena wraz z montażem). do kosztów użytkowania trzeba doliczyć także coroczne przeglądy gwarancyjne (200-250 zł).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz