środa, 4 listopada 2015

rozłożenie na raty

ja występowała do US i do ZUS o rozłożenie na raty zaległości i co nic nikt nie chce rozmawiać ja chcę spłacić ale oni nie chcą w ratach mam komornika zastaw na nieruchomości spłacam zaległości firma mi padła gdyż rynek rosyjski pad kursy walut ciągłe wahania paliwo raz w górę raz w dół nic nie było i nie jest stabilne dlaczego nie pomaga się tym co chcą spłacić a nie mogą całości od razu tylko nasyła się na nich komorników! Miałem to samo - zadłużenie w zusie za kilka miesięcy. Cisza wielka z ich strony, wiec wysłałem pismo z propozycja spłaty w ratach i to był mój błąd! Odpowiedz była taka, ze mam 7 (tak, siedem dni)! na spłatę całości inaczej egzekucja komornicza! To jest przyjazne państwo? jeśli jeździła tylko na Rosję i klient pada , a nie ma alternatywy na przestawienie się natychmiastowo , to i zaczyna się łańcuszek zaległości, miałeś firmę lub masz to wiesz co to znaczy , jeśli nie masz to się nie udzielaj, spróbuj a zobaczysz jaki to mód żyć na swoim w konkretnej profesjii, A apropos zus - dlaczego trzeba płacić składkę zdrowotną za każdą prowadzoną działalność, a tym bardziej gdy ktoś jest zatrudniony na umowę o pracę i ta składka jest już odprowadzana? PRZYKŁAD: osoba zatrudniona na umowę o pracę - składki są odprowadzane ma pomysł, żeby sobie dorobić bo np rata za mieszkanie wzrosła Zaczyna np. handel na allegro, zakłada  działalność jednoosobową Początki na alle są trudne, przebić się z ofertą ciężko... marże niskie, prowizja za sprzedaż często stanowi ponad 50%!!! zarobku i na start po miesiącu składka zdrowotna, później druga i trzecia - frustracja bo człowiek jeszcze nie zarobił ani grosza a płacić musi - dlaczego musi skoro zakład pracy już takową składkę odprowadza? Później komornik, zajęcie pensji, a wzięty kredyt na mieszkanie, a dzieci, a jedzenie... I sypie się i firma, i kredyt i rodzina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz