środa, 4 listopada 2015

rozłożenie na raty

ja występowała do US i do ZUS o rozłożenie na raty zaległości i co nic nikt nie chce rozmawiać ja chcę spłacić ale oni nie chcą w ratach mam komornika zastaw na nieruchomości spłacam zaległości firma mi padła gdyż rynek rosyjski pad kursy walut ciągłe wahania paliwo raz w górę raz w dół nic nie było i nie jest stabilne dlaczego nie pomaga się tym co chcą spłacić a nie mogą całości od razu tylko nasyła się na nich komorników! Miałem to samo - zadłużenie w zusie za kilka miesięcy. Cisza wielka z ich strony, wiec wysłałem pismo z propozycja spłaty w ratach i to był mój błąd! Odpowiedz była taka, ze mam 7 (tak, siedem dni)! na spłatę całości inaczej egzekucja komornicza! To jest przyjazne państwo? jeśli jeździła tylko na Rosję i klient pada , a nie ma alternatywy na przestawienie się natychmiastowo , to i zaczyna się łańcuszek zaległości, miałeś firmę lub masz to wiesz co to znaczy , jeśli nie masz to się nie udzielaj, spróbuj a zobaczysz jaki to mód żyć na swoim w konkretnej profesjii, A apropos zus - dlaczego trzeba płacić składkę zdrowotną za każdą prowadzoną działalność, a tym bardziej gdy ktoś jest zatrudniony na umowę o pracę i ta składka jest już odprowadzana? PRZYKŁAD: osoba zatrudniona na umowę o pracę - składki są odprowadzane ma pomysł, żeby sobie dorobić bo np rata za mieszkanie wzrosła Zaczyna np. handel na allegro, zakłada darmowa pierwsza pożyczka działalność jednoosobową Początki na alle są trudne, przebić się z ofertą ciężko... marże niskie, prowizja za sprzedaż często stanowi ponad 50%!!! zarobku i na start po miesiącu składka zdrowotna, później druga i trzecia - frustracja bo człowiek jeszcze nie zarobił ani grosza a płacić musi - dlaczego musi skoro zakład pracy już takową składkę odprowadza? Później komornik, zajęcie pensji, a wzięty kredyt na mieszkanie, a dzieci, a jedzenie... I sypie się i firma, i kredyt i rodzina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz